Ecml33 Kızlar 9 aylık kızım var lc wakikiden kot ceket almayı düşünüyorum kalıpları nasıl acaba sizce kac almam gerekiyor
Sarikuzumalp Ecml33 ben de geçenlerde aldım oğluma 27 aylık 24-36 aldım az büyük oldu kalıpları bi tık geniş Lcw’nın.
Uzaymekiii Ecml33 kilosuna göre alın ayına göre değilde. Benim kızım LCW’den 4-5 giyiyor mesela 3 yaşında ama kilosuna göre anca oluyo🤷🏻♀️
Sarikuzumalp Ecml33 9 12 şimdi az büyük olabilir ama bence daha mantıklı 9 12 almaı zaten tam şuan giydirme zamanı 1 ay sonra giydirilmez sonra yine nisan gibi kullanırsınız o zaman tam olur
MinikPrensesannesii Daphnemom ben 16 aylık kızıma mont 12 18 ay aldım bugün küçük olmasında büyük olsun 😂
Daphnemom MinikPrensesannesii valla markaya göre değişiyo 😆 10 ay 8 günlük kızım 12-18 tam olanlar da var 9-12 de 😆
sheesyelllow Ecml33 h&m den aldım ben 6aylik oğluma 9/12 aldım keşke biraz daha büyük alsaymisim bahara kısa gelir gibi geldi h&m yede bakın isterseniz fiyatları iyiydi ben çok sevdim ceketleri de çok güzel yumuşacık kumasi
Eliftoprak44 Ecml33 kış geldi kot ceket almak mantıksız geldi bana. Urfa’da olmama rağmen burası bile soğudu. Mevsimi geldiğin alırsınız bence nisan gibi
Ecml33 Eliftoprak44 yaa antalya yasıyorum kışın sıcak oluyor ister en azından sıcak olduğu zaman giydiririm