kader_98 Bebeğim 3 gün sonra 3. ayını bitiriyor kendi oturma pozisyonuna geliyo erken mi? Oturtsam bişey olur mu?
Sedakcby kader_98 4.ayini doldurmaya yakın oturtmak daha sağlıklı olur canım. Kendisi kalkmak ister ama omurga yapısı henüz hazır degil
pogacayanakli_aylamm kader_98 kucaginda kendiniz destek vererwk oturtun bana doktorum oyle demişti ve ben oyle oturmustum
Purpura26 kader_98 Kucağında oturta bilirsin destekli şekilde. Ama başka bir yere oturtmak için erken. Zaten kucakta kendi oturma pozisyonuna geçiyor. Normalde denesen de oturamıyordu 😃
manicurist kader_98 oturma pozisyonuna geliyorsa kısa süreli oturtabilirsin bence doktorlarda böyle öneriyor 5. Ayında benim kızımda destekli oturmaya başlamıştı 7 aylık şuan
Elif1010 kader_98 benim bebeğim de öyleydi ama doktorumuz önermedi 4. Ayda yavaş yavaş oturtabilirsin demişti