Annesininbitanesiii Bebişlerinizi kaç saat aralıkla emziriyorsunuz hangisi daha doğru? Ve uzun süre yarım saat boyunca emerse zorla ağzından çekmek yanlış mı?
BihterZiyagil Annesininbitanesiii yarım saat uzun mu? 😂 Ben 1,5 saat durduğumu biliyorum, doya doya koklasın anasını minişim 😍
Sedakcby Annesininbitanesiii zorla ağzından neden çekiyorsunuz 😅 kendisi istediği zaman bırakacak zaten 1 saat duruyo yeri geliyo
ketcapli_lahmacun Annesininbitanesiii Biz tüm geceyi öyle geçiriyoruz. 😅😅 Yanii hem emiyor hem uyuyor. 😴🥱🥴
Sedakcby Annesininbitanesiii haklısın canım ama onunda sana ihtiyacı var 🤗 ben ağlayarak dudaklarımı ısırarak emziriyordum acidan ilk zamanlar kendisi ne zaman bırakırsa 🥰 emzirmek ayrı bir duygu. İlk başlarda eziyet gibi geliyor ama şöyle 3 aydan sonrası okadar güzel kiiii.. Annelik hakkında en sevdiğim şey emzirmektir 😍
Sedakcby Annesininbitanesiii 7 aylık şuan. Ve tam bir meme delisi. 🤣 Saatlerce durabiliriz o şekilde. Artık kucağıma alınca kendisi açmaya çalışıyor falan hepten bayılıyorum 🤣 kafasını gömüyor göğsüme 😅
Madina95 Annesininbitanesiii bebeğim 4 aylık doktor 2 saatte bir emzir dedi büyüdükçe doymuyor dedi.Emerken uyuya kalıyor ve çıkartıyor ,bazen ben çıkartıyorum çünkü oyun oynuyor 🙈