Aselllll Reyna kendime göre hepsini kullandım gerçekten yapısı pamuk gıbı muşamba degıl ayrıyetten prima 2 3 saatte bır degıstırmezsen sızınto yapıyor cok pis kokuyor
Reyna Ecemunurannesi prima pure piyasada ki en iyi bez içerik olarak. prime premium care de çok iyi. ben ilk 5 ay prima pure sonra premium care e geçtim
Reyna Aselllll doğduğundan beri prima kullanıyorum gece uykusunda 12 saatten fazla kaldığıda oldu 15 aylık bebeğin 1 kere ne kakası sızdı ne çişi hiçte koku yapmadı siz bedenini tutturamamışsınızdır prima piyasadaki en iyi bezdir tecrübeye sabit 👍🏻
Aselllll Reyna herkesin tercihi ve tecrübesi aynı ol mı zorunda bence degıl gayet numarası da ıyıydı pardonda herkes aynı düşüncede mı olmalı sizinle
Sedakcby Reyna primayi gece uykusunda takıyorum sabah alıyorum Bir bez anca bukadar emici olur gerçekten