Zzzz Çok geçmiş olsun canım .Oglumda da egzama başladı . Konuyla alakasız ama neden alerji olduğunu nasıl anlicam . Hangi doktora gitmem gerek 😐 Alerji uzmanı bı doktora mi 😐 ve mutlaka neden alerji olduğunu bulmam mi lazım . Yine tekrarlar mı alerji . Ek gıda ve mama alıyor , sadece yediklerinden mi kaynaklanir yoksa başka bı alerji de olabilir mi