Kızlar 20 günlük olduk çok şükür . Doğumdan sonra ki gibi değil tabi ki göbeğim ama gene de bayağı bi var 1 haftadır korse kullanıyorum alwaysfit korse den askılı premium aldım beden ölçüsüne göre aldım 3 kademeli ama direk 3 e takabildim bol geldi yani bedeni korse de fayda etmedi yediklerime de dikkat ediyorum ama fark yok 😭 emzirmiyorum tavsiye edeceğiniz birşey varmı