eee-eeeee19 o donemlerde kucagımda desteklı oturtuyodum 5. Ayına gırdıkden sonra sepet kutu gıbı seylerı ıcıne oturtmaya basladım 6 bucuk aylıkdı kendı desteksız oturuyodu suan 8 aylık yuz ustu pozısyondan oturmaya otururken tutunup ayaga kalkmaya tek elını bırakıp denge de durmaya kalktıgı yerden dengelı bır sekılde yere oturmaya basladı