Acl_16 56 günlük bebeğim sadece mama ile besleniyor süt alerjisi var hangi mamayı kullanıyorsunuz ne gibi önlemleriniz var benimle paylaşabilir misiniz ?
Ogulcan Acl_16 biz similac alimentum besin değeri yüksek bi mama kullanıyoruz canım raporlu mama devlet ödenekli özel mamalar
Acl_16 Momstar ya benim bebeğim zaten mama kabul etmedi çok sıkıntı çektim şimdi birde bu nasıl olacak bilmiyorum
Ogulcan Momstar hayır canım bize doktorumuz asla onlarla tatlandırma dedi zaten bebek daha neocate kullandık ilk onu ileri derece süt alerjik bebekler içinmiş doktorumuzda sorun yaşayınca biz değiştirdik bu doktorumuz bize alerjik mamalar denetti oğlum severek içti bu arada teshiş koyulduğu zaman 1.5 aylıktık şimdi sana diyecekler çıkacak içine şunu kat bunu kat diye bize doktorumuz asla katmam gerektiği konusunda uyardı canım
Ogulcan Acl_16 yoğun pişik ve egzema canım ama bunun yanı sıra mukuslu kaka kakada kan da belirtiler arasında oluyor
Veslekubra Ogulcan Ogulcan egzamalı geçti mi bizde 1 aya yakındır diyetteyiz mama değişti ama eğzama geçmedi
Momstar Ogulcan neocate mi? Tam anlayamadım dediğinizi? Biz 7 aylıkken kondu teşhis öyle başladık önce pekmezle denedik sonra Dr sürekli olmaz öyle dedi değiştirdi mamayı neocate verdi 1 aydır onu kullanıyoruz içiyor onu, siz neden değiştiniz neocate i?
Ogulcan Momstar neocate mama evet canım onun içinde ki besin değeri daha düşük herkes o mamayı yazıyor çoğunluk aslında mama denettirilerek veriliyormuş doktorumuz bize öyle yaptı
Ogulcan Veslekubra canım egzema için topicrem kullandım eczane ürünü nemlendirici oranı çok yüksek çok şükür geçirdi bir daha çıkmadı çok şükür tavsiye ederim canım kremden önce geçiyor gibi olup tekrar çıkıyordu