Duygu2020 iyi akşamlar güzel anneler a101 soffio bezi nasıl bugün bana arkadaş hediye alarak o bezi almış hiç denemedim daha önce pişik veya sızdırma yaparmi normalde ben bimmin bezini kullanıyorum
Smrenes Duygu2020 ben oğlum 6 numara geçince uygun diye alıyordum pişik vs yapmadı ama sızmalar falan yapıyordu..Biraz bim biraz soffia kullanabilirsiniz bence..
Splash-Splash-Love Duygu2020 Ara ara kullanıyordum şimdi artık tamamen onu kullanıyorum. İlk başta hafif pişik oldu ama uzun sürmedi hemen geçti sızdırma hiç olmadı
Duygu2020 Smrenes ok paketin üstünü okudum sızdırma yapmaz diye yazıyordu benim kızım 5 numara kullanıyor değiştirip de 6 mi alsam o zaman
Duygu2020 Splash-Splash-Love ok pişik olmasında dayanamam valla kalıpları nasıl büyük mu almamız lazım arkadaş 5 numara almış zaten 5 kullanıyoruz
Esrvl Duygu2020 ondan sonra molfix kullandım çok güzel hiç pişik olmadı. Şok marketin bebeland bezi de çok güzel. Gizmo da kullandım yanlardan sızdırıyor. Bimin bezini kullanıyorum şuan bir sorun yok.
Splash-Splash-Love Duygu2020 Valla öyle büyük fark yok diğer bezler arasında. BİM’in bezinde 6 kullanıyoruz bunda da 6 kullanıyoruz. Bim ile a101 bezi ebatı aynı yani bence
Duygu2020 Esrvl şok bezini kullandim ama pişik yaptı şimdi bimimkini kullanıyorum arkadaşım a101 bezini hediye olarak almış paket bitene kadar kullanacam sonra yine biminkine dönüş yapacam
Sherlock1180 Duygu2020 baby turco kullanıyorduk bulamadim markette a 101 Deniz soffio aldim gayet güzel geldi bana 13 aylık kızım
Duygu2020 Sherlock1180 ok bende ilk kez deneyeceğim için sizlere sormak istedim benim kızımda 17 aylık 14 günlük
Gulsen4224 Duygu2020 evet sızdırıyordu da bende oğluma da kızımada BİM’in bezini kullanmaya başladım sızdırma yok
Rojdaa Duygu2020 Ben memnun kalmadım. Pişik yaptı, bir de çok berbat bir koku yapıyordu sabahları sadece çiş yapmasına rağmen pis kokuyordu