Bebeğim 2 gündür bir göğüsümü emiyor. Emerken uyuyor. Tam boşaltmadan. Uyandırmaya çalışıyorum. Uyanıyo. Baya ayılıyo. Yine emzirmehe başlıyorum. 2-3 emip yine uyuyo. Diğer göğüsümü hiç ememiyo. Süt miktarımın aynı olduğunu düşünüyorum. Öyle 5 dk emmeyle doyacak bi artış yok. Zaten sütüm sınırı sınırına yetiyodu. Bezleri çişli onda da sorun yok. Doyuyor demekki ama neden böyle oldu anlamadım. Midesi büyümesi gerekirken küçüldü mü noldu. 🤦🏼♀️Yeni doğduğunda bile emmesi bitmeden uyumazdı. Nedenini bilen var mı.