reynwoman Merhabalar kızım 14. Ayına giriyor yarın fakat balık hiç ağzına almıyor verdiğim an geri cıkarıyor sevmedi bi türlü balık yemediği için balık yağı kullanayım diyorumda kaç aydan sonra kullanılabiliyor hangi marka daha iyi
graycloud reynwoman Bizimki de aynı şekilde ağzına sürmüyo. 20 ayllıkken başladık easyfishoil d vitaminli olanı kullanıyoruz