Nisanaski İlkay kangurudan yenidoğan aparatı ile birlikte aldım ama bir kez bile kullanmadım eğer ki isteyen olursa satıcam🙂
Toplumcubirisi Nisanaski merhaba sling aldim kullanamadim takas ister misiniz? Instagramda eva sling var 200 tlye almistim.
Nisanaski Arii 200 tlye aldım hala da aynı fiyatı sitesinde 150ye veririm bir kere bile kullanmadık çünkü https://www.instagram.com/p/Bun3kqQFW26/?igshid=1dlt5wk8wzd5o
kbraayusf neden satıyorsunuz memnun kalmadınız mi kullanımı nasıl acaba bende ilkay in almayı düşünüyorum da 😌
Nisanaski Toplumcubirisi bende sling alıp deniyim diycektim😂 takas edelim ekleyim beni instagramdan duygu_alis kullanıcı adım
Toplumcubirisi Nisanaski burcu bereket ismiyle eklicem. Telf hafizamda yer yok instagram eşimin telefonuna yüklü onun gelmesini bekliyorum:) slingimi hic kullanamadim lacivert keten