Bu ayın 21 inde oğlum 1 yaşında olucak koltuktan tutup sıralıyoruz, babasıyla karşılıklı gel gel yaptığımızda 2 3 adım atıp düşüyor. Bugün gezmeğe gttik teyzeler, yaşına gircekmiş yürümüyor yaşını karşılamıcak tembel falan dediler. Artık insanlardan nefret eder oldum.