Hmdknn 1 hafta da iyileştik ikimizde şükür . Çok halsiZdi öksürüğü başlamıştı burnu tıkanıyodu 2 gündüz 1 gece hastanede gözetim altında kaldık nabzı düşmüyordu ama gün gün iyi oldu ve 10. Günde birşeyimiz kalmamıştı. Emziriyorsan sen yemene içmene dikkat et. Öksürüğü , ateşi , ishali , balgamlı kusması olursa ve emmeyi bırakırsa hemen hastaneye götürün, benim doktorum öyle demişti. Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşAllah🙃