Sedarif1903 gazi var annesi ondan yapiyor 💛 bazen de cok uykusu gelmisse sinirleniyor sakinlesemiyor ondan olur. Gazini deneyin çıkardıktan sonra da böyle yapıyosa kucaginiza alip biraz dolasin hafifce boyle plates topunda ziplar gibi zıplayın (hafif) unutsun stresini sakinlessin tekrar deneyin. Bebeği ziplatmayin ya da sallamayın, anne karninda oldugu gibi onu tutan kisinin sallanmasi ziplamasi lazim. Esim bebegi salliyor sonra da bu bebek bende sakinleşiyor diyir 😊 Bizde de aynisi oluyor bu yöntem %100 calisiyor.
Ayrica benim sol mememde bunu yapiyor bazen sutun tazyikini fazla buluyor ya da memeyi sert buluyor, ya yumusak olan diger memeye geçiriyorum ya da biraz sağıyorum. Sizin durumunuza gire gaz ve dolastirma ise yaramazsa memenizi kontrol edin.