Kızım 1 aylıkken 4850 gr di 9 gün sonra tam 3 aylık olacak. 5850 gr olmus. Doktorumuz kilo alımı az dedi ve süt ürünlerine alerjimiz çıktı. Doktorumda bebelac gold her memeden sonra 30 cc vermemi söyledi. Kilo az almasi süt alerjisinden de olabilirmis. 15 gün sonra kontrolümüz var. Kızım meme emdikten sonra mama verdim ama içmedi. Yani tok olduğu için mi almadi kafam allak bullak çok da üzgünüm. Zaten huzursuz ve uyumayan bir bebek. Doymagi ve alerjisi olduğu için böyleymis. Var mi bizim gibi olan anneler 🙁