Tucig Normel bende 15 kg aldım 14 kg gitti 1 ay sonunda zaten 5 aylığız 2 kg aldım 73 oldum işte 2-3 aydık bu kılıyla gidiyorum .Dana gibi yiyorum emzirmesem +10 kg alırdım rahat 😶.Hamile kalmadan 4 ayda 10 kg aldım bi anda o yapıştı gitmiyor yemsem kg veririm rahat ama işte bogazımı tutamıyorum eski hayatıma donsem spor sağlıklı beslenmeye ama nerede .Çikolata gömeyim ,saglıksız yeme derdindeyim hep .Diyet yap boz 59 kere yaptım bozdum Doğumdan bu yana ama yok 👊🏻👊🏻👊🏻