Gorkeminannesiii benim koku yok. Tat da ayırt edemiyorum ama bazı şeylerin tadını alabiliyorum. Covidde verilen ilaçları kullanmıyorum. Antibiyotik, soğuk algınlığı ilacı filan kullanıyorum. İlk halsizlik yutkunma zorluğu filan vardı onlar geçti. Bir gece sıtma tuttu, ertesi gün serum bağlandı. İyiydim. Akşam mide bulantısı oldu, bu sabah bir kalktim koku gitmis. :( Ne zamana geçer acaba