NimetGrp benim kızımın da elinde 2 parmağında ve ayak baş parmaklarının altında soyulma oldu bir ara. Dediğiniz gibi ateşli hastalık geçirdi mi dedi doktor direkt ki evet ishal salgınından nasibimizi almıştık o yüzden olduğunu soymamamız gerektiğini söyledi ama tabi ne mümkün kızımın oyunu oldu🤷🏻♀️ Hiçbi şey vermedi zamanla toparlar geçer dedi ve gerçekten geçti👍🏽