Hepinize selam kızlar malum kış geliyor havalar çoook dengesiz bir ay olacak gripten kurtulamadım.. burnum asla koku almıyo koklayamadığım için yediğimin de tadı yok bugün doktora gittim ve tomografi çekildim doktor geniz etlerimin şiştiğini ve ameliyat olmam gerektiğini söyledi iki defa antibiyotik tedavisi gördüm şuan üçüncüye geçtik başına gelen var mı bi el atsanııızz ameliyattan korkuyorum doğal yollarla geçmez mi acaba 😷😷😷