brcry Ben doğum yapalı 6 buçuk ay oldu , 58 kiloyla hamile kaldım 78le doğuma gittim 4kg çocuk doğurdum , doğumdam çıktım eve geldiğimde hala 78 kiloydum , doktorum demesede ben korse kullandım ve onun sayesinde göbeğim baya gitti , 1 hafta da 13 kilo birden verdim şimdi ise 3 kilo daha verdim ama henüz doğum yaptığım kiloma düşemedim 4 kilom daha kaldı , diyet falan da yapmıyorum bakalım kısmet artık ne zamana verirsem çok kasmıyorum 🥰🥰