ZehraIlkay belkı abartı gelebılır ama 7 aylıkken yurumusum🤣 babam takıntı yaptı kızım yurumuyor dıye, sırf ben erken yurumusum dıye🤪bizimki yurutecle birkaç kez düştü korktu uzattı süreyi. Baktınız birden yürümüş 🤗 keza benim bebekte öyle oldu. Yürüyünce daha zor diyen var ama kulak asmayın daha iyi oluyor, sadece daha cok dagıtıyorlar evı🥰 o zaman süper önemli olan kuvvetının yerınde olması🤗iyi olsunlar sabretmek kolay🤗🌺