Kizimicinhersey Ablam bebeği dogunda yoğun bakımda kaldı mamaya alışmış ama hangisini verse bilemiyor sizin kullandiginiz kilo aldıran mamaların önerisini alabilirmiyim ,🤗
Masal_1 Kizimicinhersey valla biz meme+mama şeklinde gidiyoruz. Benim sütüm pek yaramadı kızıma. Günde 3 öğün mama veriyorum. Hipp combiotic hiç kilo aldırmadı. Sma kullanıyorum ve memnunum. Gözle görülür bi değişimi oldu diyebilirm 😌
3MelekAnnesi3 Kizimicinhersey tüm mamaları denemiş biri olarak bebekten bebeğe değişiyor mesela aptamil aldık kaka yapamadı hip aldık gaz yaptı bebelac kilo aldırmadı golden goat oglum sevmedi sma aldık digerlerine oranla en iyisi oydu oglum 18 aylık 11 kilo ne zayıf ne kilolu normal suan yemiyor mama
Annis-ogul Kizimicinhersey cok cok iyi .suan 13 aylik .11 aylikken 12 kiloydu .güncel kilosunu tartmadik