Bebegim 1 yaş bir buçuk aylık alt degistirmeyi, üstünü degistirmemi, banyo etmeyi, saçını bağlamayı, hiç sevmez yemek yerkende illa kaşığı eline alıp kendi yiyecek yerken hep döker ve yiyemez kendi evimde sorun degil ama başka yerde sorun oluyor benim için. Bu dediklerimin hepsini guldurerek onun eline oyuncak vererek tatlı dille yapmaya çalışıyorum eğer yapmazsam kendisini geriye atıyor bana küsüyor vuruyor çok ağlıyor. Size sorum ben bir yerde yanlış mı yaptım bebeğime bu konularda nasıl yaklasmaliyim 🤍