Kaganpasa20 tam da şimdi abdest alırken kendi kendime ne kadar gerildiğimi farkettim. En 15-20 kez kalkıyor gece kızım da. Gerçekten çok zoruma gidiyor artık. Her yarım saatte bir ağlıyor uyanıyor. Çokça yıprandım ve gün içinde bu olumsuz yönden bebeğimi etkiliyor, düzgün bakamıyorum.