Kullanıyor musunuz hala ve doz için doktora gittiniz mi doğum sonrası
Beril123 ben hamilelikte beri kullanıyorum ömür boyu kullanıcam
Noname21 evet hamilelikte bende kullandım
Hamilelikte kullandım 40 çıktıktan sonra tekrar baktırdım düzelmişti kullanmama gerek kalmadı
Fyzmra 40 ınız çıkana kadar kullandınız mi
Beril123 yanlış örnek olmak istemem ama kullanmadım bı sıkıntı olmadı siz yine de kullanin