Emirkusunannesio Gecmis olsun canim benim suyum sınırın üstündeydi 36+4dogum yaptım gevelik şekerim vardı meyve türü ve yemekleri çok yiyemiyorum sürekli kontrol altında riskli gebeliğini suyun az olması kadar suyun çok olmasında sıkıntılı ama sakın karnından su alıp aratiracagiz derlerse kabul etme derim bebeğin kesesi delinip şu sisintisi olabilir demişti doktorlar bence böyle bir teklif gelirse bebeğin saglikliyda bence kabul etme derim mümkün olduğu sürece şekerden uzak dur ayrıca gebelik şekerine bakildimi ayakalrinda şişkinlik fln varmı ellerinde birde sürekli uyku halinde misin ,?