Nesli06 her bebeğin gelişimi farklıdır kendi içinde gözlemlemek gerekir kızım herşeyi erken yapti 3.5 aylıkken oturmak için sinyalleri verince yavaş yavaş başladık 4. Ayında sadece sırt desteği verdim etrafına pek yastık falan koymadım bence çocuğun gelişimine göre hareket edilmeli yinede önlemi elden bırakmadan 6 ayı beklemeden oturmasini sağlayabilirsiniz bazıları çocuğun biyeri batar yapma dedi ama öyle bişey yokmuş Dr demişti