kızım 18 aylık tam. 1-1.5 ay sonra inşallah ikinci bebeğim doğacak. kızımı akşam odasında uyutuyorum ama iki üç saat sonra uyandığında bizim odaya alıyorum çünkü uyumuyor odasında uyandıktan sonra. bizimle uyuyor yani. sorum şu ki kardeşi doğunca birbirlerini uyandırırlar mı? odasına alıştırmalı mıyım? kızım gece 1-2 kere uyanıyor bu arada.