DamlaDorukhan ya kullandıgınız sabun sampuan bu da yapar kac aylık bebısınız bılmıyrm ama bası dısında kalan yerlerını gun asırı kopurterek yıkayın derım. Yanı kafasını kopurtun hatta cok kucukse sacı yoksa ona bıle gerek yok dıyorlar. Sadece suyla yıkayın yıkarsanız. Bır de uyuz ilacı cok kotu yapıyor kurutuyor fazlasıyls kurutmustur cıldını. gec yıkamak ıstemıyorsanız bu sekılde deneyın, yzık cok kurumuş. Nemlendırıcı bır seyler de rahatltır kendımden bılıyorum berbat bır sey