[silindi] 5 aylık kızım var, 15 günlük olduğundan beri geceleri uyandırmadım hiç. Doktorum da böyle yol gösterdi. Acıkınca zaten uyanıyorlar. Sallamaya hiç alıştırmadım kucağıma yatırıp sakinleşmesini sağlayıp yatağına bıraktım hep, kendi kendine geçiyor uykuya.