Muhammed16 Bebeğim 24 günlük ve soğuk aldı, burnu tıkanık fizyolojik serum kullanıyorum açılma oluyor ama bir hayli yorgun duruyor . Evde yapabileceğim bir tedavi yöntemi var mı kızlar bana yardımcı olun
Taze_annecik Muhammed16 Fizyolojik serumun 1 tanesini komple kullanmanız gerekiyor. Internette örnekler var tamamen içini temizlemenizle alakalı.