Anneler bebeğim 2.5 aylık iken gündüzleri çok ağlar ama gece uyurdu uyanır sütünü emer sonra uyurdu ama 1 aydır düzeni bozuldu gece uyumak istemiyor ama emziriyorum gazını çıkarıp uyutuyorum uyuduğu zaman da 1 saat sonra çok kötü Bi şekilde ağlayarak uyanıyor 1.5 2 saat aralıksız ağlıyor tekrar masaj yapıp gazını çıkarayım diyorum asla izin vermiyor sürekli elimde zıplatmayı istiyor anca öyle susuyor ben de çok uykusuz kalıyorum zaten onu düşünemiyorum sonrasında da yarım saate bir yine uyanıyor ne yapacam bilmiyorum lütfen yardımcı olun bana