Bosofff biz hep d3 more kullandik. Doktorumuz en temiz icerikli d vitamini demişti. Sprey seklinde 1 puf veriyordum. Suanda 20 aylik 2 aydir falan biraktim kullanmiyorum kan degerleri iyi cikinca gerek gormedi doktor. Instagramda muhendisinoglu sayfasindan da arastirabilirsiniz. Orda o dedigim d3 more yok galiba ama biz hep onu kullandık doktorumuz tavsiye etti. Devlet karsilamiyor. Ucretli aliyorduk.