Cekuli Saresra hamileliğimi 5 kilo ile bitirdim emzirme dönemi 13 kilo aldım şuandada veriyorum bir haftada 3 kilo verdim çünkü yemedim hamileykende yemedim 5 kilo ile gittim ama emzirirken hunharca yedim yani yemezsek veririz çayla olacak iş değil o olsada ne kadar sağlıklı olacak bu ülkede kaç kişi öldü bu tarz şeylerden yapmayın bence
GmzSnn Saresra ablamın eltisi böyle çaylar kullandığı için bağırsaklarından ameliyat oldu nerdeyse ölümden döndü böyle şeylere bel bağlamayın
Meva Saresra çayını kullanıyordum fakat düzenli kullanım sağlamadıgım için olsa gerek yorumlardaki kadar kilo veremedim
Saresra Meva anladım yine de bir kilo verme durumu var ama sanırım. Bir de kişiden kişiye değişiyor metabolik biraz da. Ben de iki gündür başladım bakalım faydasını görebilecek miyim taytını ve jelini de kullanıyrm şuan. Kampanyası vardı beraber almıştm
Saresra Pelins kullanın bakalım yorumlardaki kadar etki görebilecek misinz? Benim bacaklarım daha çok vermek istediğim yerler onun için de tayt kullanıyorm şuan. Bir de az bişry göbrğim var bakalım gidecek mi bu sayede jeli ile birliktr kullanıyorm
Defneninannesiii Ben çayını kullandım ve çok sıkı diyet yaptım. 4 kilo verdim. Çay olmadan da o sıkı diyetle 4kilo verirdim.paylaşılan kadar mucize kilolar vermedim.kişiden kişiyede değişebilr
Cekuli Bulutbebek kuzum Ekmeğimi tam buğday yaptım günde iki dilimden fazla yemiyorum tahin helvası çok yerdim onu yemiyorum canım makarna isterse tam buğday yiyorum salata yapıyorum ıspanakla seviyorum ben içine karabuğday kinoa felan haşlayıp atıyorum üstüne balık veya tavuk sabahları bebeğimin alerjisi olduğu için çok seçeceğim yok yulaf müsli felan yiyorum yağ ve şeker azaltmak direk işe yarıyor bence birde yeme saatini erkene almak ve düzene sokmak
balcicegin_annesi Saresra çayını kullandım ben gram vermedim o memnuniyet yazanlar ya parayla anlaşmışlardır yada sorun benim bünyemde ki sanmıyorum 160 tl mi çöpe attım keşke bi fakire verseydim
Bulutbebek Cekuli anladım tatlım yani şeker ve ekmeği kesip akşam 7 den sonra bişey yemezsek zayıflaya biliriz anladığım bu🤗13 kilo fazlam var ve vermek istiyorum çok moralim bozuluyo 😑😑
Cekuli Bulutbebek tabi gün içindede abartmamak lazım karbonhidratı öğlen yemeğinde alıp akşam hafif ye mesela birde ara öğün muhakkak yap kuru meyve kuruyemiş olabilir tarlı krizini engelliyor yada instagramda bir sürü healty yemekler sayfaları var hem tarif hem öğün fikri olur insan kendini aç bırakınca gözü dönüyor onu atlamazsan daha istikrarlı olursun birde ne zaman canın nutellaya gömülmek istese yine instagramdan bikinili ilik gibi ablalara bak iştahın kaçacak zaten😁