Anneler bebeğim anne sütü alıyor ama yetmiyor ona 4 aylık şu an ona bebelac aldım veriyorum asla yemiyor su veriyorum içmiyor sadece anne sütü ama oda ona az geliyor alması gereken kiloyu almamış bu gün kontrolü vardı doktorumuz söyledi nasıl mama verebilirim Bi önerisi olan var mı