ozgesahiiin Ben sanırım 9. Ayda ayırdım, beşiği kapının yanına koydum ve telsizle uyuduk hala da telsiz açık uyuyorum malum yoruluyoruz nolur nolmaz 😵💫 Psikolojik sanırım, gık dese hemen uyanıyodum hala da öyle. Hem de odasına alıştı sevdi iyi oldu baya tavsiye ederim☺️ Odasına bide koltuk koydum emzirme vs için