Kızlar sabahtan iyiydim öğleden sonra rahatsızlandım ateşim var baş ağrısı vs. Kısaca hastayım ve 8 aylık kızım var sürekli kucak istiyor eşim evde değil işte, erken çıkması mümkün değil bir şeyler yedim ve ilaç içtim ama hala kızımla ilgilenecek enerjim yok, hem hastayım bana çok yakın olmasın diye çizgi film açtım bende koltukta yatıyorrum, içimi kötü his kapladı, sizler hasta olduğunuzda nasıl bakıyorsunuz bebeklerinize?