Kızlar migde agrılarımdan dolayı 57 den 40 kiloya düştüm şuan saglıgım düzeldi iyileştim fakat kendimi cok mutsuz hissediyorum kilo almak istiyorum herkesin nekadar zayıfsın sorularından da ayrı bıktım şimdi dersiniz saglıgın olsun önemli degil evet dogru tabiki ama böylede kendimi mutsuz hissediyorum aranızda böyle olup bi yöntemle kilo alan oldumu acaba