24 günlük bebeğim var. Gündüzleri o uyuduğunda hemen sende yat diyor herkes ama yok hiç bir şekilde uyuyamıyorum dalamıyorum. Çok stresliyim herşeyi çok kafaya takıyorum belki o yüzden 😥
uyuduğunda keşke bende uyuyabilsem biraz olsun dinleneyeceğim ama olmuyor. Benim gibi olan var mı
ne yapsam bilemedim çaresiz kaldım😓