Çocuğum 5 aya girdi ama hala hastalanmadım 40 çıktıktan 1 hafta sonra eşim yanlışlıkla içime boşaldı aradan 1 hafta geçti kan tahlili yaptırdım gebelik görünmüyo sizce 1 haftada çıkarmı kandan sizin düşünceleriniz aliyim ha bide unutmadan benim adet düzensizliğim vardi acaba ondan mı kaynaklanıyor