Kızlar kızım 4 ay sonra 3 yaşına girecek. Kendini yeteri kadar ifade edebilcek şekilde cümle kurup konuşabiliyor. Aniden gelen bez bıraktırma hikayesi 🙃 dışarı çıkmıştık dün bez vardı tabi 💩 yaptı . Temizledim felan bi baktım yanımda başka bez yok 🤦🏻♀️ Eşimde bırak eve gidene kadar bezsiz kalsın dedi akşam 9du eve geldik ettik derken saat gece 11 oldu baktım altı kuru yapmamış bişey e hadi bırakalım dedik 😂 sabah 7de kalktı altı temiz gecede yapmamış 😏 tabi uyandı yataktan kalktı 💦 cişini yaptı anlattım ettim bıraktık artık kızım büyüdün vs. Klozet üstünü basamağını aldık çok sevdi. Bugün ikinci gün 5 defa kaçırdı altına 1 defa wcye yaptı. Bu arada kaçırdığı zamanda yaptıktan sonra söylüyor. Bu süreç kaç gün sürecek 🤦🏻♀️ Hazır mı sizce? 🥲 (kıyafeti kalmadı nerdeyse yapa yapa 😩)