Oğlum bir haftalıkken aşırı gaZ uykuya dalamama sorunları vardı kaç kere doktora götürdük hep kolik gazdandır dediler en son 40 günlükken yüzünde sivilceler çıktı doktor normal dedi krem verdi ama daha çok arttı son götürdüğümüz doktor egzama dedi alerji olabilir süt ürünleri tüketme dedi. 2 aylıkken yine götürdük aşırı gaz uykuya dalamama huzursuzluk gürültülü mukuslu kaka tüm testleri yaptık çıkmadı ama zaten küçük bebeklerde çıkmıyormuş genelde şuan 4 aylık 2 buçuk aylık süt ürünleri yumurta et yemiyorum kuruyemiş de ywmiyodum geçen hafta ceviz yedim tepki vermedi badem yedim ona da tepki vermedi bayramda yine götürüp test yaptırıcaz inşallah neye alerjisi olduğu çıkar en azından. Hala uykuya dalamama gaz ve huzursuzluk var maalesef