Kızlar merhaba bi sorum olacaktı kayınvalidem bize ev verecek diğer oğlunun hakkını vermemiz karşılığında yani evin yarısını bize yarısını ona veriyor bu durumda biz eşimin abisine hakkını verip çıkartıyoruz ancak kayınvalidemin evi eşimin üstüne vermesi durumunda hak idda edebilirler öldükten sonra aslında güveniyoruz etmezler diye ama yinede insan oğlu bizde benim üzerime vermesini düşündük evi bana satış gösterebilirmi yoksa eşime vereceği gibi hibemi gözükür bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi