Lazuribozomota Kızlar 8 aylık bebekleriniz nasıl . Yatrsam yatmaz kaldirsam durmaz . Memnuniyetsiz huysuz 9. Ayda böylemi bir teselli verin
serebro Lazuribozomota bizim ilk 4-5 ay çok zordu. Kolik uyusa uyumaz beslense pırt yapamazdı tam bir kısır döngü. Yurudukten sonra da çok dikkat etmek gerek suan 18 aylik her an heryerden bir tehlike buluyor kendine
GoGirl Lazuribozomota her donemin zorlugu baska biri bitiyor digeri basliyor ama ben en cok ilk 3 ay zorlaniyorum halbuki gazlari olmaz uykularini uyurlardi ben pskolojik olarak sanirim.3 yaş sonrasinida cok severim 😅
Laden Lazuribozomota her ayın bir zorluğu var. 31 aylık kızım. Her ay bir önceki ayı unutturacak şeyler yapıyor sağolsun😁
Lazuribozomota serebro 4 ve 8. Ayı hc unutmicam. Çalışan anneyim ve hakkaten yoruldum. 8 aylık 7 dişi var sürekli dış patlatiyo. Dün yere uzanayim derken yuruteci devirdi düştü hala elim ayagim titriyor kendime gelemedm😔
birfincantuzruhu Lazuribozomota 10 buçuk aydan sesleniyorummmm 0-6 ayın gözünü seviyim gözünü 🤪 buldugu yerden tutup kalkmalar durdurak bilmeyen ve bitmeyen enerji 🤐
Hayali00 Bebeğim 9 aylık gece sürekli uyanıyor hâlâ düzelmedi bir umut bugünlerin geçeceğini bekliyorum. Yine de annelik çok güzel iyi ki varlar💎
Mom166262 Lazuribozomota 36 aylık oğlum ilk aylarini çok özlüyorum çok rahattım emzir gazını çıkar uyut oh mis 😂 şimdi zapdemiyorum 😁
morjaguar Lazuribozomota 5. ayda kendimi kesiyordum gerçekten, 8 de fena değildi. şimdi 10′dayiz, umut var gelin