Birprensesannesiii3850 Nasil hazirliyoruz kızlar suyu kaynatın 50 dereceye soğutun diyor ama ben bse anlamadim sıcakken mi katıcaz ılıkken mi
TheBaby Birprensesannesiii3850 Katılığını ben kafama göre hazırlıyorum. Mesela bebeğim o ölçülerde yiyemiyor. Daha az tutunca ölçüyü göz kararı ayarlıyorum
Civcivimmm Birprensesannesiii3850 ben kafama göre yapıyorum benim bebeğim çok katı sevmiyo daha muhallebi kıvamında yapıyorum çok takılmayın baktınız size göre iyi kıvamı öyle verin benim bebeğim çok sevmiyo yada yemek istemediğinde içine meyve koyuyorum ezdirip öyle yiyo
Birprensesannesiii3850 Civcivimmm bnde kafama göre ayarladim da yuzunde kizarikliklar olustu yediremedimm🤦♀️