123ahmet Merhabalar anneler oğlum yarın uç aylık olucak Allah’ın izniyle ama daha tam gülmüyor beni takip etmiyo ağu falan demiyo korkuyorom bişe var mı diye acaba sizin brbisler nasıl yardımcı olur musunuz üzülüyorum Rabbim kimseyi evladiyla sınamasın
uyus 123ahmet Merhaba korkma canim cocuktan çocuga değisiyo .biraz daha sabret bak neler dicek sana aguu 😊ablamin kızı çok erken gulmeye agulamaya başladi.bende diyodum benim oğlum niye tepki vermiyo.3buçuk aylık şuan beni takip ediyo ..
uyus 123ahmet Yınede kafana çok takip bunalıma girme bir uzmana daniş.seni anlıyorum insan evladı başka ..hep nedenlerle savaşıyoz.çocuklarımız konusunda
Derya-Anne 123ahmet oğlum 2 ay 10 günlük gülüyo aguu huguu auu falan diyo babasının kucağına giderse dönüp bana bakıyo benim kucağımda olursa babasına veya ablasına bakıyo eşim oğlum emerken oğlum ben geldim falan derse emmeyi bırakıp babasına bakıyo bi gülücük atıyo sonra yine devam ediyo emmeye. Her çocuğun gelişimi farklıdır canım senin bebeğinde yapacak bunları merak etme
-Yasminnn_75_ 123ahmet canım her çocuğum gelişimi farklı oluyo benim ki de canı istediğinde yapar canı istediğinde güler bazen mutsuz oluyo küçük olmasına rağmen değişiyor ya takma kafana 😊
123ahmet uyus En son gittiğimde on beş gün önde demisdi ama kafamı çok kurcaliyo gerçekten benim kardeşimin oğlu da aynı dediğiniz gibi maşallah supanallah konuşuyor annesinden resmen benim oğlum sesi cikmjyo ve göz takibi yapmiyo bende çok üzülüyorum
123ahmet uyus BiR de beş buçuk kilo asimiz vardı bugün sağlık ocağı söyledi normal mi sizce bişe demedi ama hemşire mama dan besliyorim gogusumu almadı
Irmakprensesinannesi 123ahmet benim kızım 2 ay 6 günlük mesela 33 haftalık doğdu Agu lama falan bizdede yok şuan ama gülümsüyor arada emerken benle göz teması kuruyor ama bunlar daha yeni yeni her bebekte hersey hemen gelişmiyor ne yazıktır her bebeğin kendi gelişi farkli
uyus 123ahmet normel kilosu mama ictigi icin fazla aliyorlar benim oglumda 5bcuktu 2bucuk aylıkken doktor bana iyi bakmişsin annesi dedi.
-Yasminnn_75_ Derya-Anne maşallah benim ki de şuan öyle yapıyo babasının sesini duysun hele emmeyi bırakır bakar ona bende de fazla durmaz babası bakar ona 😂
Derya-Anne -Yasminnn_75_ aynı aynı😂😂 benimki kucak olsunda anne baba seçmiyo çok şükür. Eşimde fazla durmaz ama sakalları batıyo buruşuyo hemen gözü bana dikiyo tabi annede meme var süt var babada onlar yok