SimaBeste Dolaptan 700 TL ye ayakkabı gönderdim alıcıya ulaştı ama sürekli geçiktiriyor onaylamak için Napmam lazım Yemin ediyorum bütün manyaklar bana denk geliyor dolapta
zeyzey77 SimaBeste İstediği kadar onay vermesin bir süre sonra sistem otomatık onay veriyor . O onay verse de vermesede para hesabından kesildi
Sarikuzumalp SimaBeste 3 gün sonra dolap kendi onaylıyor diye biliyorum. Ama akşam onaylayacağım yazacağı yerde uygulamaya girip neden onaylamıyor anlamadım.
Hifaskkk44 SimaBeste eğer eline ulaştıysa 3 günü geçmişse müşteri hizmetlerine yaz alıcı erteleyebiliyor çünkü
zeyzey77 SimaBeste O ne demek bir sabah bir akşam diyor. İnternete girip bakıyorsa onayla butonuna basmakta zor olmasa gerek . Neyse kendisi istediği kadar onay vermesin onay gelir sistemden
Gmze1998 SimaBeste Hic sevmem geldiği gibi onayladım bekletmekten hoşlanmam sıkıntısı varsa ürünün satıcıya konuşurum çok düşüncesiz bı davranış
Birkucukeylulmeselesi SimaBeste dolap onaylar canm ben alınca kargo geç geliyor kendi onaylıyor dolap zaten
OzgeKaratas20 SimaBeste SimaBeste en sinir olduğum şey ayakkabı yani bu elektronik eşya değil ki çalıştırıp deneyesin bekleyesin onaylamayıp neyi bekliyorsun geldi gördün işte. Ki herhalde sanıyor ki son saniyeye kadar beklerim canım istemezse iade ederm ki öyle bi hakkı da yok eğer üründe bi problem oldugunu düşünüyorsa 24 saat içinde zaten bildirmeliydi. Ama var böyle gıcık tipler zevk alıyorlar herhalde 3 gün sonunda sanırım dolap onaylıyor kendisi