Kızlar ben bu aralar bu konuya çok taktım sürekli araştırıyorum ama hala kafam karışık🤦🏻♀️ kızım 4 buçuk aylık kulaklarını deldirmek istiyorum ama bazı doktorlar iki yaş bazıları dört yaş diyo bazıları da dördüncü ayı bitince deldirebilirsiniz diyo. Erken deldirince iyileşme süreci hizlaniyomuş ama bı yandan da canı yanıcak 🥺 siz ne düşünüyorsunuz veya bebeğiniz ne kadarlıkken deldirdiniz