Kubrardvan Vivalaarya Enfeksiyon gibi duruyor benim bebeğimin de tam karnında çıkmıştı doktora gönderdiğim de enfeksiyon demişti krem vermişti
Vivalaarya Kubrardvan Başını oyun halısının plastiğine çarptı çok sert şekilde ağlıyor diye kucağımda gezdirirken bir anda oldu sizin de mi aniden olmuştu
Kubrardvan Vivalaarya Evet olduğunda daha 1 aylıktı çarpma falan yoktu doktoruna sorun yinede ama telaş yapmayın çıkıyor yani ısırakta olabilir çocukların cildi hassas inşallah geçer 🌸